به گزارش ایرنا، عباس مالکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته کار و کارگر به همه فعالان این عرصه، اظهار کرد: از این تعداد 96 مورد مربوط به مرکز فنی و حرفه ای، 27 مورد بهزیستی، 12 مورد حمل و نقل و پایانه ها، 131 مورد کمیته امداد، 147 مورد صنعت، معدن و تجارت، 24 مورد میراث فرهنگی، 226 مورد جهاد کشاورزی، 47 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی، 11 مورد جنگل، مراتع و آبخیزداری، 44 مورد معرفی به صندوق مهر امام رضا (ع)، 3 مورد بنیاد شهید و 3 مورد شرکت ملی گاز بوده است.
مالکی هم چنین از ایجاد 358 فرصت شغلی توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نطنز خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام شغل های اشاره شده در بخش های مختلف در سامانه رصد به ثبت رسیده است.
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام نهادند و بدون تردید قشر زحمت کش کارگر در جامعه نقش پر رنگی در تحقق شعار سال خواهد داشت.
وی افزود: یکی از مصداق های عملی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه به تولید داخلی است و در این مسیر شهرستان نطنز به‌ عنوان قطب صنعتی نقش مهمی را در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کرده است.
وی در خصوص برنامه‌های هفته کار و کارگر در نطنز، گفت: دیدار با فرماندار با حضور اعضای بسیج کارگری، سرکشی به خانواده های شهدای کارگر، غبارروبی گلزار شهدای نطنز و شهدای گمنام، حضور کارگران در نماز جمعه و قدردانی از زحمات کارگران برخی کارخانه ها از برنامه های اداره کار نطنز در هفته کار و کارگر است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نطنز هم چنین برگزاری مراسم قدردانی از بانوان کارگر دو کارخانه این شهرستان با حضور مسئولان نطنز و اجرای برنامه مفرح صعود به کوه گنبد باز را از دیگر برنامه های این اداره در هفته کار و کارگر عنوان کرد.
5 تا 11 اردیبهشت به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.