به گزارش ایرنا، مراسم افتتاحیه این ستاد که در سالن اجتماعات خانه کارگر اصفهان برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.
** این مراسم با یک ساعت تاخیر در ساعت 10 و 30 دقیقه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
** مجری مراسم با عذرخواهی از شرکت کنندگان دلیل تاخیر آغاز مراسم را سفر زمینی غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی به اصفهان و تاخیر ورود ایشان به این کلانشهر اعلام کرد.
** بنر بزرگی که بر روی آن عکس دکتر روحانی، آیت الله هاشمی رفسنجانی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و سید حسن خمینی چاپ شده و بر بالای آن نوشته شده بود' در نیمه راهیم؛ به عقب باز نمی گردیم' ، در جلو مراسم قرار داشت.
** جمعیت شرکت کننده در این مراسم بیش از ظرفیت سالن محل برگزاری بود و مسئولان برگزار کننده مجبور شدند صندلی های چوبی و لاستیکی را به شمار صندلی های آن اضافه کنند اما با اینحال بسیاری از شرکت کنندگان از پشت در سالن برنامه را پیگیری کردند.
مجری برنامه پس از شروع مراسم با عذرخواهی از شرکت کنندکان بااشاره به استقبال زیاد از این مراسم، گفت: محدودیت های قانونی اجازه نداد که این مراسم در جایی دیگر و محلی با ظرفیت بیشتر برگزار شود.
** نماینده فرمانداری اصفهان نیز با حضور در این مراسم ، برنامه افتتاحیه را زیر نظر داشت.
** کلیپ های صوتی و تصویری با صدای روحانی در مراسم پخش شد.
** فتح الله معین عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر پیش از شروع مراسم دقایقی را به نمایندگی از اعضای اصلاح طلب این شورا، سخنرانی کرد.
** کلیپی از سخنان دکتر روحانی که توسط خبرگزاری فارس تهیه شده بود، به نمایش در آمد.
** در جلو مراسم پارچه نوشته ای با این عبارت ' پیش بسوی 29 اردیبهشت؛ روز پیروزی گفتمان زندگی بر مرگی، صلح بر جنگ، قانون بر خودسری، تسامح بر تنگ نظری و روز سربلندی ایران و ایرانیان ' نصب شده بود.
** غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در ابتدای سخنرانی خود با ذکر خاطره ای از دوران جوانی اش در اصفهان گفت: از آن زمان تاکنون می ترسم از مسیر دروازه تهران و امام خمینی به تهران بروم زیرا در دوره جوانی ام هنگامی که قصد داشتم برای دیدن پدرم به قُم بروم ، ساواک مرا در ابتدای امام خمینی نزدیک دروازه تهران ( میدان جمهوری اسلامی) دستگیر کرد و از زمان تاکنون از این محل می ترسم.
ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی نامزد ریاست جمهوری در اصفهان روز جمعه با حضور غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی و جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا در خیابان ' میر ' اصفهان گشایش یافت.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهموری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29اردیبهشت برگزار می شود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.