به گزارش ایرنا، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران استان اصفهان روز شنبه در این مراسم اظهار کرد: روند نتایج اصلاحات به ‌مرورزمان است و دیر جواب می‌دهد ،مصلحان تاریخ همیشه به فکر اصلاح جامعه بوده‌اند.
محمدتقی آقائی با اشاره به اینکه باید به حافظه تاریخی توجه داشته باشیم ، تاکید کرد: باید در نظر داشته باشیم درگذشته در چه وضعیتی بودیم در زمان کنونی در چه وضعیتی هستیم و در آینده در چه وضعیتی می‌خواهیم باشیم.
وی افزود: اصلاح‌طلبان خمینی‌شهر باید برای اصلاح جامعه و تشویق مردم به حضور حداکثری مردم درصحنه باشند، تلاش خود را بکار ببندیم و از فرصت و شرایط انتخابات برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده کنیم.
وی بابیان اینکه درگذشته جایگاه واقعی احزاب در جامعه ما به‌خوبی مشخص نبود گفت: مقام معظم رهبری در انتخابات گذشته شرایط را بخوبی احساس کرده بودند و برای جلب رأی و حضور حداکثری در انتخابات خطاب مردم به‌صراحت اعلام کردند همه‌کسانی ایران و میهن اسلامی اعتقاد دارند در انتخابات مشارکت کنند.
آقائی افزود: اگر حمایت مقام معظم رهبری نبود برجام به نتیجه نمی‌رسید ، شرایطی که در هشت سال دولت قبل ایجاد شد همه باعث شد همه سرمایه ملی خدشه وارد شود.
یکی ازپیشکسوتان اصلاح‌طلب خمینی‌شهر هم درادامه این مراسم گفت: دولت یازدهم در ابتدا شروع به کار در شرایط سختی قرار داشت و با چهار چالش بزرگ روبرو بود.
مهدی فخاری گفت: تحریم‌ها خارجی ، تلاطم در بازار ارز ، شرایط تورم و رکودی اقتصاد داخلی چهار چالشی بود که دولت یازدهم با آن روبرو بود ، شرایطی و چالش‌های دولت یازدهم با آن روبرو بود باعث وضعیت کشور و مردم وخیم باشد.
وی بابیان اینکه اتفاقاتی که در بخش اقتصادی امروز مردم و کشور با روبرو هستیم ریشه دارد در گذشته دارد ادامه داد: نتایج مثبت و اقدامات انجام‌شده در دولت یازدهم در سال‌های آینده خود را نشان خواهد داد.
این فعال اجتماعی و سیاسی بابیان اینکه برجام مایه عزت، سر افزاری و آبرومندی کشور شد گفت: از پرتو و تلاش دولت یازدهم در عرصه خارجی و مذاکرات هسته ‌ای محدودیت‌های که تحریم‌ها گذشته باعث آن شده بود حل شد و درهای بسته‌ شده به‌ سوی کشورباز شد.
وی بابیان اینکه امروز شاهد ثبات و آرامش بازار ارز برخلاف تنش و بحران گذشته هستیم گفت: امروز ثبات بازار ارز باعث شده تا نگرانی صاحبان سرمایه ، سرمایه ‌گذاران در داخل برطرف شود .
گردهمائی اصلاح‌طلبان خمینی‌شهر با حضور اقشار مختلف و تعدادی از مسئولان ،پیشکسوتان و نمایندگان حزب‌های اعتدال و توسعه،اتحاد ملت،انجمن اسلامی معلمان وکارگزاران در محل باغ تالار گلستان برگزار شد .
شهرستان خمینی شهر در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت 7145/ 7150/ 6022 خبرنگار: محمدرضا ابطحی , علی نعمانی انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.