به گزارش ایرنا دکتر حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در جریان افتتاح طرح های درمانی و بهداشتی استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: قبل از دولت یازدهم فقط در 45 درصد روستاهای سیستان و بلوچستان پزشک مستقر بود اما اکنون 100 درصد روستاها دارای پزشک هستند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار صدا وسیما که مدعی نارضایتی روستائیان از خدمات بهداشتی درمانی شد، اظهارکرد: شما از طرف خودتان قضاوت می کنید در حالیکه این تریبون از بیت المال است.
وزیر بهداشت با طرح این سوال از خبرنگار صدا و سیما که شما به چند روستا رفته اید، ادامه داد: شما باید حرف مردم را منعکس کنید نه قضاوت خودتان را.
وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت طرح تحول نظام سلامت پس از دولت یازدهم اظهار کرد: اگر آقای روحانی بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، این طرح ادامه می یابد.
وی در پاسخ به سوالی درباره تعرفه های جدید پزشکی نیز گفت: هنوز تصمیمی در این باره از سوی سازمان برنامه و بودجه گرفته نشده است.
وی ادامه داد: درحالیکه هنوز تصمیمی گرفته نشده برخی دنبال فضاسازی هستند.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در دویست و چهل و ششمین سفر استانی خود طرح های حوزه آموزش پزشکی از جمله تالار نفیس، مرکز آموزش های مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مجموعه چند منظوره آموزشی و مرکز آزمون تدبیر را افتتاح کرد.
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی همچنین در سفر امروز خود به استان اصفهان، 20 طرح مهم آموزشی، بهداشتی و درمانی را افتتاح می کند.
در این سفر بیمارستان 150 تختخوابی المهدی در مجتمع بیمارستانی خورشید اصفهان به بهره برداری رسید.
ساخت این بیمارستان از سال 82 آغاز شده بود که پس از حدود 10 سال از سال 93 تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت.
وزیر بهداشت همچنین در جریان این سفر طرح توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان را که در ارائه خدمات تروما نقش مهمی دارد افتتاح می کند.
همچنین در راستای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت 12 پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در سراسر استان اصفهان افتتاح خواهد شد.
2 مرکز تصویربرداری پزشکی در نجف آباد و لنجان نیز امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.