به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی بعدازظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر افزود: در اصفهان احساس خوشحالی دارم و احساس آرامش می‌کنم ؛ من و خانواده‌ام دوران خوبی را در اصفهان داشتیم و می‌توانستیم با سپاهان جام آسیایی بگیریم اما نشد و آرزو می‌کنم سپاهان به روزهای طلایی برگردد.
وی با بیان اینکه جای سپاهان در آسیا خالی است گفت: دیدار فردا برای هر دو تیم مهم است چون ما برای حفظ جایگاه خود بازی می کنیم و هفت یا هشت بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۴ بازیکن به اصفهان آمده‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد ورزشگاه نقش‌جهان اظهارکرد: تیم سپاهان لیاقت این چنین ورزشگاهی را دارد و این ورزشگاه چمن خوبی دارد و ما هم به دنبال خوب بازی کردن هستیم.
قلعه نویی گفت : کرانچار مربی تأثیرگذاری است و البته جا دارد از عبدالله ویسی هم یاد کنم.
وی افزود: چند ماهی است شرایط مطلوبی نداریم و موقعیت فعلی را مدیون بازیکنان هستیم.
وی در مورد محمدرضا اخباری گفت: این بازیکن متعلق به سایپا است اما سیاست باشگاه این است که در ابتدا تعهداتی که به بازیکنان خارجی داریم را پرداخت کند تا شاید روزنه امیدی داشته باشیم که پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای ما باز شود سپس بعد از آن به فکر آن خواهیم بود که با بازیکنان داخلی مذاکره کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در باره قهرمانی اش با سایر تیم ها جز تراکتورسازی نیز گفت: قرار نیست هر جا می‌روم قهرمان شوم ، فوتبال ایران را نباید با جاهای دیگر مقایسه کرد در فصلی که به تبریز آمدم تراکتورسازی یازدهم بود و اگر بد نمی‌آوردیم می‌توانستیم نایب قهرمان و حتی قهرمان شویم.
وی گفت: تا نیم ‌فصل بسیار خوب بودیم اما بازیکنانی را از دست دادیم که باعث افت تیم شد.
قلعه‌ نویی افزود: سپاهان و تراکتورسازی تیم‌های ریشه‌ دار و مردمی و هر دو تاثیر گذارند.
دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی تبریز فردا شنبه نهم اردیبهشت ماه ساعت 18 در ورزشگاه نقش‌جهان آغازمی شود.
8114 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.