به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: مردم مناظره ها را جدی بگیرند که این مناظره ها و تبلیغات رسانه ای برای شناخت بهتر نامزدهای انتخاباتی و انتخاب اصلح بسیار موثر و کارساز است.
وی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی طرح ها، سیاست ها و نظرات خود نسبت به موضوعات مختلف را در مناظره ها ارائه می کنند که با مقایسه و بررسی مناظره ها می توان یک رئیس جمهوری کارآمد را انتخاب کرد که درچهار سال مسئولیت مهم اجرایی کشور را برعهده بگیرد.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون بر حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه تاکید کرد و گفت: حضور مردم پای صندوق رای برای انتخاب مدیراصلح اجر و پاداش دنیایی و آخرتی نیز دارد.
وی همچنین به شهادت 9 نفر از نیروهای مرزبانی کشورمان اشاره کرد و گفت: این حادثه مایه تاسف و تاثر ملت ایران شده که نیروهای گروهک های تروریستی به صورت ناجوانمردانه از خاک یک کشور دیگر به کشورما حمله کردند.
حجت الاسلام رشیدیان ادامه داد: نیروهای دشمن جرات حمله به خاک کشورما را ندارند و به صورت ناجوانمردانه به نیروهای ایرانی حمله می کنند که در این خصوص دولت پاکستان در شناسایی و معرفی این نیروهای تروریستی با دولت ایران همکاری کنند.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.