به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار گلپایگان روز پنجشنبه در این آیین در دفتر شهرداری گفت: ایمنی، موضوعی اجتماعی است که برای دست یافتن به آن، به فرهنگ سازی و مشارکت عمومی نیازمندیم.
محمدامین جمالی، توزیع کتاب و وسایل آموزشی ایمنی و ترافیک در سطح مدارس، آموزش کودکان در پارک ترافیک، توزیع بروشور و تبلیغات اطلاع رسانی به شهروندان، رفع نقاط پرحادثه، اصلاح هندسی و آزاد سازی معابر و نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی را از اقدامات شهرداری این شهر برای ارتقا ایمنی و رفاه مردم عنوان کرد.
وی احداث بلوار آیت الله خوانساری، احداث و تعریض ورودی خیابان شهیدان ذنوبی، تملک، آزاد سازی و احداث ادامه بلوار آیت الله محمودی، تعریض خیابان صفاییه، احداث بلوار امام رضا(ع) و عملیات احداث میدان بزرگ 9 دی در ورودی مسکن مهر در جاده کوچری را نیز از طرح های زیربنایی شهرداری با هدف روانسازی و کاهش بار ترافیکی در شهر گلپایگان برشمرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری گلپایگان نیز در این آیین گفت: اکنون 141 دستگاه تاکسی گردشی،42 تاکسی بی سیم، 42 تاکسی خطی و 13 مینی بوس زیر نظارت این مدیریت، به مردم این شهر خدمت رسانی می کنند.
محمد اسماعیل ابراهیمی افزود: همچنین، نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، نظارت و ساماندهی سرویس مدارس، آژانس ها، خودروهای حمل بار درون شهری و نظارت بر مرکز معاینه فنی مکانیزه شهرستان، نیز در دستور کار سازمان حمل و نقل شهرداری گلپایگان قرار دارد.
در این مراسم از پنج نفر از رانندگان، چهار نفر از کارکنان و مدیرعامل حمل و نقل درون شهری گلپایگان با لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، شورای انقلاب فرهنگی، هفتم اردیبهشت را «روز ایمنی حمل و نقل» نامگذاری کرده و این روز از 1395 خورشیدی در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/6027/7138
خبرنگار: محمدحسین توفیقی* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.