به گزارش ایرنا، سردار یدالله جوانی روز پنجشنبه در همایش گرامیداشت 'روز قشر بسیج فرهنگیان' در اصفهان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در باره انقلابی گری گفت: مشکل اصلی دشمن، بسط فرهنگ انقلابی در سطح ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی ایران فرهنگ و نگاه انقلابی نداشته باشد، برای آمریکا خطری محسوب نمی شود زیرا ایران بدون فرهنگ انقلابی یعنی متابعت از طاغوت و این همان چیزی است که اسلام، ما را از آن نهی کرده است.
معاون اسبق سیاسی سپاه گفت: دشمن برای گرفتن فرهنگ انقلابی از ملت ایران برنامه های وسیعی دارد که یکی از آنها این است که مشکلات کشور را ناشی از فرهنگ انقلابی معرفی کند.
وی اظهار کرد: واقعیات تاریخ و تجربیات عینی نشان داده است که هر کجا مسوولان ایران از فرهنگ انقلابی تبعیتت کرده اند پیروزی های بزرگ رقم خورده و هر کجا از فرهنگ انقلابی دور بوده اند، با شکست مواجه شده اند.
سردار جوانی ادامه داد: دشمن تلاش می کند تا منشاء مشکلات کشور را فرهنگ انقلابی معرفی کند تا مردم، مسوولان و نخبگان را به اشتباه محاسبه وادار سازد.
وی با بیان اینکه مشکل دشمن، کلمه توحید و نفی طاغوت است، تاکید کرد: استکبار می گوید چرا ایران سیادت آمریکا را قبول ندارد به همین دلیل هم از طریق سازوکارهای فرهنگی و تحریم ها بدنبال کشیدن ملت ایران به زیر یوغ سیادت ساختگی آمریکاست.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در باره مساله نفوذ، گفت: استکبار از طریق نفوذ بدنبال نهادینه کردن گفتمان استیلایی استکبار و حرکت مسوولان در ریل گذاری آنهاست.
سردار جوانی خاطرنشان کرد: دشمن حتی در مهد کودک ها و مدارس هم بدنبال ایجاد نفوذ است تا مسیر آینده سازان کشور را تغییر دهد و آنها را دچار اشتباه محاسبه کند
این در حالی است که قرآن به ما می گوید از طاغوت تبعیت نکنید.
معاون اسبق سیاسی سپاه گفت: امروز گفتمان امام خمینی(ره)، ترجمان اسلام به زبان امروزی است لذا باید از این مسیر صیانت کرد.
وی تصریح کرد: برخی بدنبال این هستند که گفتمان امام را به انحراف بکشند تا جایی که امامی را که به مردم معرفی می کنند، لیبرال است، در حالی که سیره امام خمینی (ره)، مخالف چنین چیزی است.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سیره امام، سیره بندگی خدا، نفی طاغوت، اخلاق مداری، مردمداری، ایستادگی در برابر آمریکا، تلاش برای نابودی اسرائیل، بسیج مستضعفین، حمایت از مظلومان، حمایت از حقوق و کرامت مردم، رفاه ملت و سعادت ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه گفتمان امام و انقلاب اسلامی به مردم ایران حق انتخاب سرنوشت داد، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند انتخابات هم حق است هم تکلیف و لذا باید بدنبال حضور حداکثری بود.
جوانی افزود: برخی می خواهند انتخابات را از چهارچوب قانونی خود خارج کنند در حالی که باید با تبعیت از قانون اجازه نداد کسی قانون را زیر پا گذارد.
وی به نقش فرهنگیان در روشنگری جامعه نیز اشاره کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم انتخاب اصلح بر اساس معیارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب صورت گیرد.
در این مراسم از تعدادی ازبسیجیان فرهنگی فعال و خانواده های شهدای فرهنگی بسیجی استان اصفهان تجلیل شد.
همایش گرامیداشت روز بسیج فرهنگیان با حضور فرهنگیان استان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم و روز قشر بسیج فرهنگیان نامگذاری شده است.
/7134/ 6027 ** خبرنگار: محمد کامران* انتشار : شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.