به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنیان عصر روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات کاشان با اشاره به تخریب ها و سیاه نمایی های موجود در ایام انتخابات، اظهار کرد: موظفیم به عنوان مجری قانون برای برگزاری یک انتخابات سالم، صرفا قانون را رعایت کنیم.
وی با بیان این که در اعتماد مردم به ما هرگز نباید خدشه ای وارد شود، اظهار کرد: رای مردم حق الناس است و باید نسبت به آن احترام قائل شویم و به نحو احسن از آن پاسداری کنیم.
معاون استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه فرآیند اجرای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها به صورت الکترونیکی است باید برای تحقق هدفهای مورد نظر این امر مهم، بهترین آموزش ها ارائه شود.
وی افزود: صیانت از آرای مردم در انتخابات شوراها بسیار اهمیت دارد چون در محیط های کوچک تر و با سلیقه های متفاوت مردم، مواجه هستیم.
مومنیان همچنین تصریح کرد: در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب در برگزاری حداکثری و سلامت کامل انتخابات دو کمیته «حضور حداکثری مردم» و «تامین و تجهیز صندوق ها» به ستاد انتخابات شهرستان کاشان افزوده شده تا بتوانیم انتخابات پیش رو را در صحت و سلامت کامل برگزار کنیم.
به گفته وی، دولت بر اساس سیاست هایی که ارکان نظام بر آن توافق کرده اند، ایستاده است تا آنچه که صلاح و مصلحت ملت و انقلاب اسلامی است در یک انتخابات سالم به وجود آید.
فرماندار کاشان یادآور شد: دولت در هنگام برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بخوبی اثبات کردکه متولیان برگزاری انتخابات که از عوامل دولت بودند با حفظ امانتداری از آرای مردم، به نحواحسن آن را اجرا کردند.
وی با بیان اینکه باید در هنگام برگزاری انتخابات یک برنامه ریزی اصولی داشته باشیم، ادامه داد: متولیان انتخابات باید ضعفهای دوره قبل را که احصا شده، بررسی کنند و برای برطرف کردن آنها در انتخابات 29 اردیبهشت بکوشند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهمزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت سالجاری در سراسر کشور برگزار می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.