**سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: شان سپاه خیلی بزرگتر از آن است که زیر چتر احزاب سیاسی قرار گیرد و این نهاد نظامی و انقلابی، زیر چتر ولایت بدنبال خدمتگزاری به مردم و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

** مرتضی نظری یک پژوهشگر آموزش و پرورش و توسعه علوم انسانی در سمینار آموزشی 'بی سوادی سفید' گفت: ضعف نظام آموزشی موجب تولید بحران بی سوادی سفید در کشور شده است.

** دکتر رویا شرکت فوق متخصص آلرژی، آسم و ایمونولوژی گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی سلولی نیازمند آگاه سازی مردم و مشارکت همه شهروندان در این زمینه است.

**اصغر بُرشان دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: دولت یازدهم، اقدامات و گام های مثبت و موثر بسیاری در زمینه تامین اجتماعی برداشته شده است.

**همزمان با هفته نکوداشت اصفهان، ستاد آذین بندی این شهر به فضاسازی شهری و معرفی مشاهیر اصفهان با استفاده از سازه های بوم نقاشی اقدام کرد.

** علیرضا افضل' بعنوان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای یک فصل انتخاب شد.

**زنان داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سال 96 در استان اصفهان نسبت به مردان پیشی گرفتند و 52.06 درصد از کل داوطلبان را تشکیل می دهند.

**غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از تعطیلی یک باب داروخانه بعلت تخلف از قوانین و مقررات در شهر اصفهان خبر داد.

**رضا نیک نداف مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان(منطقه 10 کشور) در اولین جلسه عوامل خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان گفت: پیش بینی می شود امسال 276 هزار تُن گندم از کشاورزان اصفهان خریداری شود.


گ/6994 \ 6027*خبرنگار: آرزو فلاح * انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.