محمد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبارات در بخش عمرانی و خدماتی روستاها مصرف شده که اعتبارات عمرانی به صورت کامل و در قالب بودجه های سنواتی در جهت بهبود شرایط زندگی مردم روستاها هزینه شده است.
وی اصلاح و توسعه معابر و راه های روستایی، اجرای نهضت آسفالت، دفع آب های سطحی، اجرا و بازنگری طرح های هادی روستایی، اصلاح شبکه آب و تامین آب شرب، احداث بوستان روستا، احداث خانه عالم و تکمیل و تعمیر ساختمان دهیاری ها، اجرای طرح های گردشگری را از مهمترین پروژه های عمرانی در روستاهای بخش کرون اعلام کرد.
بخشدار کرون افزود: پیگیری تبدیل به احسن روستاهای دارای موقوفه از جمله روستای کردعلیا، دولت آباد و کردسفلی را مهمترین اقدامات صورت گرفته درسال های اخیر است که با همکاری سایر بخش های و مسئولان در حال انجام است.
وی افزود: با توجه توسعه خدمات رسانی به روستاهای این بخش بازگشت جمعیت را به روستاها شاهد بوده ایم و دولت توجه ویژه ای به بخش روستایی در ابعا مختلف خدماتی، اقتصادی و عمرانی داشته است.
محمدی به زیر ساخت ها و ظرفیت بخش کرون در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: سال گذشته طرح تجمیع آبیاری بارانی در سه روستای دولت آّباد، قاسم آباد و قهریزجان با مساحت 179 هکتار و هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی افزود: احداث گلخانه در این بخش به صورت ویژه در حال انجام است و با توجه به ظرفیت کشاورزی این منطقه سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده و تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران ارائه می شود.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
این شهرستان دارای 2 بخش مرکزی و کرون است که بخش کرون دارای 27 روستا و یک شهر است.
ت 7131 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.