به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر آران و بیدگل برای نخستین بار بصورت تمام الکترونیک برگزار می ‌شود و تمهیدات لازم برای تامین زیرساخت‌ های مورد نیاز نیز اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه شهر آران و بیدگل از جمله 150 شهری است که در کشور انتخابات شورا بصورت الکترونیکی در آن برگزار می شود تصریح کرد: سهولت در برگزاری انتخابات و سالم برگزار شدن آن از مزیت ‌های انتخابات الکترونیکی است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان آران و بیدگل تسریع در روند انتخابات و شمارش آرای مربوطه را از دیگر مزیت‌های این شیوه برشمرد و گفت : در این انتخابات از صندوق های الکترونیکی اخذ رای استفاده می شود که بلافاصله پس از رای گیری نتایج انتخابات شورای شهر در هر شعبه مشخص می شود.
وی تاکید کرد: در روش های مکانیزه اخذ رای بعد از تایید هویت فرد رای دهنده، تعرفه رای به فرد داده می شود که این تعرفه در شعب تمام مکانیزه به صورت یک کارت الکترونیکی است.
فرماندار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: حماسه سیاسی انتخابات، مظهرمردم سالاری دینی و اراده ملی در کشور است و وظیفه همه ما حضور گسترده در انتخابات و ادای تکلیف سیاسی در قبال کشور است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.