به گزارش ایرنا، زولان مامیچ روز یکشنبه و در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا افزود: ذوب آهن تیم خوبی است وساختارخوبی دارد و با برنامه بازی می کند.
وی با بیان اینکه شانس نیز در بازی فردا مهم است اظهار کرد: سرنوشت گروه به این دیدار وابسته است و باید دربازی فردا در اندازه خودمان ظاهر شویم و بتوانیم موفق شویم.
وی در پاسخ به سئوالی درباره شرایط فصل گذشته گفت: چون سال پیش در این تیم نبودم نمی توانم در این مورد قضاوتی بکنم ولی امروز با سال گذشته متفاوت است.
وی با بیان اینکه ذوب‌آهن فشرده بازی می کند و به سمت جلو حرکت دارد گفت: ذوب آهن تیم منسجمی است، کاپیتان و شماره 10، 11 آنها خلاق هستند ولی ما باید بهتر بازی کنیم چون در دیدار قبلی نیز تساوی داشتیم.
سرمربی العین در باره اینکه در چهار بازی گذشته خود 8 گل زده و 7 گل دریافت کردند افزود: خط دفاعی تیم ما باید ترمیم شود و مقابل ذوب آهن بهترین عملکرد را داشته باشیم.
وی در پایان قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران را به برانکو ایوانکوویچ تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی فردا پیروز میدان باشد و بتواند موفق ظاهر شود.
یونگ جو لی بازیکن العین نیز اظهار کرد: این بازی برای هر دو تیم مهم است و ما همه تلاش خود را می کنیم تا پیروز شویم.
دیدار تیم های ذوب آهن ایران و العین امارات در جریان رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، شامگاه دوشنبه 4 اردیبهشت ماه در فولادشهر برگزار خواهد شد.
تیم ذوب آهن با برد العین می تواند صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را جشن بگیرد.
گ/8114/6022 خبرنگار : امیر حسین اکبری - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.