به گزارش روز یکشنبه ایرنا اعضای مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نجف آباد با اجتماع در مسجد صفای این فعالیت خود را آغاز کردند.
دراین مراسم نما ینده شهرستان برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت:تشکیل جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی دراین مقطع حساس کشور برای حفظ انقلاب و دستا وردهای آن بسیار ضروری بود.
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت:امروز انقلاب اسلامی و عناصر انقلابی در جبهه خارجی و داخلی با تهاجم زیادی روبروست وما باید با اتحاد و همدلی نیرو های انقلا بی در برابر این تهاجمات بایستیم .
نما ینده مردم برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: دولت آمریکا از دست ایران که آنان را تا دریای سرخ و مدیترانه عقب رانده است و از اینکه در سوریه نتوانسته جبهه مقاومت را شکست دهد بسیار ناراحت و به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.
وی ضمن انتقاد از بحث حقوق بشر دروغ در جهان گفت:اگر یک اسرائیلی در منطقه کشته شود تمام دولت های دنیا فریادشان بلند می شود اما چند روز پیش توسط جنایتکاران 150 کودک معصوم درسوریه درآتش کینه سوختند و صدای کسی درنیامد.
وی در مورد انتخابات ریا ست جمهوری گفت: برای این انتخابات گزینه هایی داریم که آنان تعهد کرده اند که هرکس را که جمنا تائید کرد ازاو حمایت کنند.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) یک جبهه سیاسی است که در ۵ دی ۱۳۹۵ تأسیس شد.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلو متری غرب اصفهان قرار دارد .
غ - ک / 6022 / ت
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.