حجت الله علی عسکریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (یکشنبه) آسمان استان اصفهان صاف تا کمی ابری و در شهر اصفهان همراه با غبار صبحگاهی است.
وی افزود: امروز و فردا (دوشنبه) گاهی افزایش ابر خواهیم داشت، اما تا 48 ساعت آینده پدیده خاصی در سطح استان پیش بینی نمی شود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش های پراکنده از بعدازظهر روز سه شنبه بویژه در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد و احتمال بارش پراکنده در شهر اصفهان نیز وجود دارد.
وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 27 درجه سانتیگراد رسید گفت: در حال حاضر دمای هوای این کلانشهر به 11 درجه سانتیگراد رسیده است که نسبت به روز گذشته در این ساعت یک درجه کاهش را نشان می دهد.
علی عسگریان خنک ترین نقطه استان اصفهان در 24 ساعت گذشته را بویین و میاندشت با 2 درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که طی همین مدت شهر خورو بیابانک با 31 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه استان گزارش شده است.
استان اصفهان درمرکز فلات ایران است وبه علت گستردگی زیاد، شامل بخش‌های متعدد کوهستانی و جلگه‌ای و اقلیم چهارگانه آب و هوایی در طول سال است.
استان اصفهان در شمار مناطق خشک و کم بارش منطقه میانی کشور است و در سال های اخیر نیز با پدیده خشکسالی روبرو بوده است.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.