به گزارش ایرنا، حمید رضا مومنیان روز شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان اظهار کرد: این مقدار نیروی کار در 530 کارگاه فعالیت می کنند.
وی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: دولت فقط متولی اقتصاد مقاومتی نیست بلکه باید همه برای مقاومتی کردن اقتصاد و همچنین ایجاد کار و اشتغال در کشور تلاش کنند.
معاون استاندار اصفهان، گزارش دولتمردان در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت: هدف های اقتصادی مقاومتی در دولت محقق شده ولی تا هدف های عالیه فاصله دارد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از یاس و نامیدی در مردم، تصریح کرد: نمی توان امید را از مردم گرفت و کارهای انجام شده را انکار کرد.
مومنیان همچنین با تاکید بر بهره گیری از شرکتهای دانش بنیان برای ایجاد اشتغال، یادآورشد: باید به همت این شرکت ها کارها را علمی پیش ببریم و از نیروی متختصص استفاده کنیم.
وی با انتقاد از جهادی کارکردن برخی مدیران و مسئولان، تصریح کرد: جهادی کار کردن مدیران باید مبتنی بر برنامه دار شدن کارها ، باشد.
وی یکی از تنگناهای مهم دولت یازدهم را کمبود منابع مالی بیان کرد و گفت: با وجود محدودیت های مالی و اعتباری در دولت تدبیر و امید، رونق اقتصادی فراوانی در همه بخش ها صورت گرفته است.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.