به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پس از بازسازی ورزشگاه نقش‌جهان، دیدارهای تیم فوتبال سپاهان در مسابقات لیگ‌برتر و جام حذفی به ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن در فولادشهر منتقل شد.

از همین رو چمن این ورزشگاه در طول سال‌هایی که سپاهان و ذوب‌آهن به‌صورت مشترک دیدارهای خانگی خود را در آن برگزاری می‌کردند دچار فشار زیاد و افت چشم‌گیری شد و همین عامل سبب شد مدیران باشگاه ذوب‌آهن به فکر تعویض چمن ورزشگاه فولادشهر بوده و تغییرات اساسی را برای افزایش کیفیت این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات فوتبال در دستور کار قرار دهند.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره تعویض چمن ورزشگاه فولادشهر، اظهار داشت: با توجه به این‌که حدود 23 سال از عمر زمین چمن ورزشگاه فولادشهر سپری‌شده است برنامه‌ای را در باشگاه ذوب‌آهن برای تعویض چمن این ورزشگاه در دستور کار خود قرار دادیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا چمن جدیدی بالغ‌بر 9000 متر مربع در خزانه ورزشگاه فولادشهر کشت‌شده و به‌محض سوت پایان لیگ در این ورزشگاه، عملیات بازسازی زمین جدید آغاز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: چمن قدیمی ورزشگاه به زمین تمرینی واقع در مجاورت ورزشگاه فولادشهر منتقل می‌شود و چمن جدید، با رعایت استاندارهای بین‌المللی همراه با سیستم گرمایش کف، زیرساخت مناسب و سیستم زهکشی، جایگزین می‌شود.

وی گفت: اواخر تیرماه چمن جدید آماده انتقال در محوطه ورزشگاه فولادشهر خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 624723
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.