به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به فرمان امام راحل در سال 58 مبنی بر تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل در بیانیه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از سنگرهای دفاعی عنوان کردند و این نهاد را مولود انقلاب اسلامی و پدیده بی‌سابقه دانستند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه بصیرت در فقه سبب دستیابی به مقامات والا می‌شود و این سلامت سبب سلامت افراد، خانواده و جامعه می‌شود، تصریح کرد: در انتخابات پیش رو نامزدها، هواداران، مردم، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید براساس دین و مصلحت جامعه و افراد عمل کنند.

وی با بیان اینکه وجود برخی مشکلات به دلیل عدم خلوص در کار است، ابراز داشت: باید بر اساس فقه، قانون و اخلاق انتخابات، مرّ قانون اجرا شود و این مهم باید الگوی مسئولان قرار گرفته شود.

عضو جامعه مدرسین قم با بیان اینکه پست‌ها و مقام‌ها ناپایدار است، افزود: خواسته مقام معظم رهبری این است که مر قانون رعایت شود و این مهم از تمامی افراد و مسئولان انتظار می‌رود زیرا وظیفه شرعی هر مسئولی اجرای مر قانون است و وای بر کسی که برای بدست آوردن رای کسی را زیر سئوال ببرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624555
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.