به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، قاسم حدادی‌فر پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی بود و ذوب‌آهن موقعیت‌های بسیار زیادی را در این دیدار از دست داد ضمن این‌که ماشین‌سازی تبریز نیز با یک بازی خوب چند حمله خطرناک را روی دروازه ما ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با پیروزی در دیدارهای آینده رتبه چهارمی خود را در جدول حفظ کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره برطرف شدن مصدومیتش و حضورش در این دیدار، گفت: هم اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برم و زمان حضورم در میدان بستگی به نظر مربیان تیم دارد.

وی درباره رقابت تنگاتنگ سپاهان و ذوب‌آهن برای کسب رتبه چهارمی و رسیدن به سهمیه آسیایی، گفت: کسب سهمیه آسیایی برای تیم چهارم بستگی به نتیجه دیدار فینال جام حذفی دارد که امیدوارم سهمیه چهارم به تیم‌های اصفهانی برسد.

حدادی‌فر، بیان کرد: دو بازی حساس مقابل پرسپولیس و پدیده در پیش داریم و امیدواریم با کسب نتایج خوب در آن دیدارها سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره ادامه همکاری با این تیم برای فصل آینده، تصریح کرد: قرارداد من در پایان فصل به پایان می‌رسد و تا زمانی که پیراهن ذوب‌آهن را بر تن داشته باشم برای آن جان می‌دهم. ضمن این‌که از تمام هوادران ذوب‌آهن به دلیل حمایت همه‌جانبه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624072
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.