به گزارش ایرنا، ذوب آهن که تا پایان هفته بیست و هفتم 39 امتیاز کسب کرده بود، در حالی در برابر ماشین سازی بی انگیزه و سقوط کرده به دسته دوم قرار گرفت که از ابتدا تلاش داشت سه امتیاز این دیدار خانگی را به اندوخته های خود بیفزاید.
احسان پهلوان در دقیقه 27، توپی را روی دروازه ماشین سازی ارسال کرد که در یک رفت و برگشت در اختیار 'جری بنگستون' قرار گرفت و او این توپ را به دروازه مهمان دوخت تا نیمه نخست دیدار به سود میزبان به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم، ذوب آهن بر شدت حملاتش افزود و در دقیقه 50 مهدی رجب زاده مهاجم و کاپیتان کهنه کار تیم اصفهانی، باردیگر دروازه حریف را گشود.
محمد رحمتی در دقیقه 86 موفق شد یکی از گل های ذوب آهن را برای ماشین سازی جبران کند با این حال در نهایت، این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سبزپوشان اصفهان به پایان رسید و ذوب آهن با کسب 3 امتیاز این دیدار، جایگاه خود را در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال با 42 امتیاز حفظ کرد.
قضاوت این دیدار را که از ساعت 17 و 45 دقیقه در فولادشهر اصفهان آغاز شد، یاسر همرنگ برعهده داشت و محمدجواد مداح و فرزاد بهرامی کمک داوران این دیدار بودند. داور در این دیدار به سعید قائدی فر(33) از ماشین سازی و مهدی رجب زاده(50) از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.
همچنین داور در دقیقه 95 حجت حق وردی بازیکن ذوب آهن را از زمین اخراج کرد.
* ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، علی حمام(10 محمد نژاد مهدی)، حجت حق وردی، وحید محمدزاده، مهرداد قنبری، ربیع عطایا، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان(70 محمدرضا عباسی)، جری بنگستون( 78 قاسم حدادی فر) و مهدی رجب زاده
سرمربی: مجتبی حسینی

* ترکیب ماشین سازی:
مهدی اسلامی،سعید مهدی پور(46 محمد رحمتی)،ادسون، کاخا، امین قاسمی نژاد، امین حاج محمدی، سعید مهری، شهاب زاهدی، سعید قائدی فر، عزیز ابراهیم اف و حمید علی عسگری
سرمربی: فرهاد کاظمی
پ.8114 / 6027*
خبرنگار:امیرحسین اکبری*دریافت کننده:هُدا استکی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.