به گزارش ایرنا، علیرضا صبوری روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها تاکنون 164 میلیارد ریال از محل اعتبارهای صندوق توسعه ملی، تملک دارایی ها، بحران و اضطراری هزینه شده است.
وی افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها نیز در مجموع 252 میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.
به گفته وی با بهره برداری از این طرح ها 5 هزار و 433 نفر در قالب یک هزار و 832 خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم و دائم برخوردار خواهند شد.
صبوری آبرسانی به مجتمع های مشهد اردهال، جوشقان و استرک، جوینان و قهرود، خنب و دره و آزران و ورکان را از جمله این طرح ها بیان کرد.
وی از آبرسانی به روستاهای رهق، مرق و سادیان به عنوان تک روستا، انتقال آب مزرعه کنگران به قهرود، مرحله دوم انتقال آب زاینده رود به مشهد اردهال و اجرای فاضلاب روستای قهرود را از دیگر طرح ها برشمرد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان همچنین یادآور شد: 380 مورد تعویض و نصب کنتور، سه هزار مورد توزیع برگ اخطاریه، 120 مورد تغییر کاربری و جابجایی انشعاب ها، 8 هزار و 400 متر مکعب شست شو و گندزدایی مخزن ها، هزار و 640 مورد انجام آزمایش های میکروبی و شیمیایی و 5 مورد قطع انشعاب غیرمجاز را از جمله اقدام های این اداره در سال گذشته بوده است.
آب شرب 55 روستای کاشان با 14 هزار و 600 مشترک شامل 5 هزار و 601 خانوار زیر نظارت آب و فاضلاب روستایی این شهرستان تامین می شود.
آب و فاضلاب روستایی کاشان همچنین به 15روستای دیگر این شهرستان که زیر پوشش این اداره قرار ندارند، بصورت موردی خدمات ارائه می دهد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.