علی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره افتتاح نخستین مجموعه ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان در استان اصفهان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که امروزه در مدیریت شهری و مسئولان ورزش استان و کشور در جامعه مطرح است، توسعه زیرساخت‌ها برای اقشار مختلف به ویژه جامعه جانبازان و معلولان است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با سیاست‌گذاری‌های دقیق نسبت به رسیدن به بحث عدالت‌محوری در توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات تخصصی در کشور و استان پیشگام باشیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان بیان کرد: استان اصفهان، طلایه‌دار این تفکرات بوده و امیدواریم با افتتاح مجموعه تخصصی جانبازان و معلولان جامعه مخاطب و مخاطبان ورزشی جانبازان و معلولان که درصد ویژه‌ای از جامعه ما را تشکیل می‌دهند به حق خود دست یابند و بتوانیم در زمینه زیرساخت‌ها و پس از آن بهره‌برداری و ارتقا سطح دانش مربیان و ورزشکاران معلولان و جانبازان یک پایگاه ویژه برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای تشکیل شود.

وی درباره مزیت‌های ساخت چنین مجموعه‌هایی برای رفاه جانبازان و معلولان گفت: باید به سمتی برویم که ورزشگاه‌های اختصاصی ویژه اقشار مختلف داشته باشیم. برای این قشر نیز بایستی تمام استانداردهای لازم بر مبنای نیاز آن‌ها طراحی و اجرا شود.

قاسمی ادامه داد: خوشبختانه این مجموعه از تمام استانداردهای لازم برای یک معلول و یا یک جانباز با کم‌ترین مشکل و سهولت بسیار بالا برخوردار است و در نظم‌دهی و خدمات‌دهی بیشتر به جانبازان و معلولان و همچنین در بهره‌برداری به صورت کیفی قطعا شاهد رویدادهای مثبت‌تری خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623583
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.