به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز عصر امروز در هفته بیست‌ و هشتم رقابت‎‌های لیگ‌برتر فوتبال و در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

ذوب‌آهن با ترکیب رشید مظاهری، علی حمام، حجت حق وردی، وحید محمدزاده، مهرداد قنبری، ربیع عطایا، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، جری بنگستون و مهدی رجب زاده وارد میدان شد.

ماشین‌سازی تبریز نیز با ترکیب مهدی اسلامی، سعید مهدی پور، ادسون هنریکه، کاخا، امین قاسمی نژاد، امین حاج محمدی، سعید مهری، شهاب زاهدی، سعید قائدی فر، عزیز ابراهیم اف و حمید علی عسگری وارد زمین مسابقه شد.

این بازی در حالی آغاز شد که سقوط ماشین‌سازی به دسته اول تقریبا مسجل شده و ذوب‌آهن نیز برای قرارگرفتن در رده چهارم و نیم نگاهی به سهمیه آسیایی چشم به 3 امتیاز این دیدار دوخته است.

به همین جهت ذوبی‌ها بازی را با حملات خود آغاز کردند که از روی یکی از این حملات در دقیقه 7، ضربه نسبتا خطرناک احسان پهلوان از کنار دروزاه به بیرون رفت. 

در دقیقه 10 این دیدار علی حمام مدافع تاثیرگذار ذوب‌آهن مصدوم شد و جای خود را محمد نژاد مهدی داد.

در دقیقه 16 یک ضربه ایستگاهی نصیب ماشین‌سازان شد و ضربه خطرناک حمید علی‌عسگر از سمت چپ دروزاره ذوب‌آهن به بیرون رفت.

ماشین سازی حملات خود را ادامه داد و دردقیقه 18 ضربه سر شهاب زاهدی از روی یک ضربه کرنر با اختلاف کمی از روی دروزاه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در ادامه دیدار حملات ذوبی‌ها ادامه داد و روی یک کار تیمی زیبا و از روی سانتر مهرداد قنبری توپ به ربیع عطایا رسید و عطایا با یک پاس دقیق توپ را بنگسون رساند و این بازیکن با یک ضربه بغل پا دروزاه ماشین‌سازی را باز کرد.

در دقیقه 33 ضربه خطرناک ربیع عطایا در محوطه جریمه را مهدی اسلامی دروزاه‌بان ماشین‌سازی در اختیار گرفت.

در ادامه نیمه اول دو تیم حملات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که این این حملات نتیجه نداد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سبزپوشان اصفهانی به پایان رسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623576
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.