مصطفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون آغاز دور دوم اکران فیلم‌های نوروزی در سینماهای اصفهان اظهار داشت: فیلم "امتحان نهایی" آخرین فیلمنامه زنده یاد عباس کیارستمی با بازی شهاب حسینی و لیلا زارع از امروز در سینما فلسطین اصفهان به مدت 2 هفته اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه 6 فیلم در دور دوم اکران‌های نوروزی در سینماهای حوزه هنری استان اصفهان اکران می‌شود، تصریح کرد: فیلم سینمایی "نهنگ عنبر2-سلکشن رویا" و "بردارم خسروم"  نیز اواسط اردیبهشت ماه و پس از پایان اکران فیلم "آباجان" در سینماهای حوزه هنری استان اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان ادامه داد: فیلم‌های منتخب سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامل فیلم‌های "آبا جان" در سالن چهل‌ستون، "ماجرای نیمروز" در سالن نقش‌جهان، "یک روز به‌خصوص" در سالن یک روز بخصوص و فیلم‌های "شاباش" و "سه بیگانه" در سالن شیخ‌بهایی پردیس سینمایی چهارباغ به مدت یک ماه اکران شد.

وی با بیان اینکه فیلم "گشت 2" بالاترین آمار جذب مخاطب را در اصفهان داشته گفت: بیشترین فروش نوروزی سینماهای اصفهان مربوط به فیلم "گشت 2 " به کارگردانی سعید سهیلی بود که این اکران تا 2 هفته دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623349
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.