به گزارش ایرنا، این نمایشگاه با حضور 142 شرکت کننده از سراسر کشور در چهار سالن با مساحتی بالغ بر 9 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی تا روز جمعه یکم اردیبهشت ماه سالجاری ادامه دارد.
نمایندگان استان های اصفهان، تهران، یزد، مرکزی، گلستان، خراسان رضوی، لرستان، البرز و مازندران در این نمایشگاه به ارائه دستاوردها و خدمات جدید خود در زمینه های دامپروری، تأسیسات، تجهیزات، ماشین آلات صنعتی دام و طیور، داروهای دامپزشکی و لابراتوارها و تجهیزات دامپزشکی، خوراک، افزودنی ها و مکمل های خوراکی دام و طیور، ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور می پردازند.
همچنین 6 شرکت از کشور آلمان در پاویون نمایشگاهی این کشور در زمینه تولید دستگاه های بسته بندی علوفه، تولید پلاک های شناسایی دام، صادرات و واردات دام زنده، تولید خوراک دام و عرضه تجهیزات نگهداری دام و یک شرکت از کشور ترکیه در زمینه تولید واکسن و سرم های دامپزشکی به ارایه محصولات و تکنولوژی های خود می پردازند.
قرار گرفتن شرکت های فعال در زمینه ژنتیک و اصلاح نژاد در سالنی به صورت مستقل، افزایش حضور مشارکت کنندگان بخش تجهیزات، حضور برندهایی در زمینه کفپوش دامداری ها و روشنایی سالن های مرغداری، برگزاری 9 همایش تخصصی همزمان با نمایشگاه با حضور اساتیدی از کشورهای ایران، اتریش و آلمان از ویژگی های نمایشگاه امسال است.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است و برای بازدید متخصصین نیز ساعت 10 تا 13 روز 31 فروردین ماه پیش بینی شده است.
گ/ 7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.