به گزارش خبرنگار ایرنا، این آئین روز سه شنبه در خیابان جمهوری اسلامی آران و بیدگل با حضور امام جمعه این شهرستان، فرمانده گروه 840 موشکی نزاجا، جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده های شهدا، روحانیان و قشرهای مختلف مردم آران و بیدگل برگزار شد.
در این آئین نیروهای مسلح با صدای پرصلابت الله اکبر آمادگی خود در برابر توطئه های احتمالی دشمنان را به نمایش گذاشتند و فرزندان ارتش جمهوری اسلامی صدای غیوری و سلحشوری خود را در گوشه ای از ایران عزیز طنین انداز کردند.
فرمانده گروه 840 موشکی شهید کبریایی آران ‌و بیدگل در این آئین ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس، سربازان ارتش اسلام، پاسداران و بسیجیان در جبهه های نبرد جان ‌فشانی کردند و در پای منبرهای عالمان بزرگ درس شهادت، شهامت، شجاعت و ایثار گرفته و در دفاع مقدس عملا به دشمن نشان دادند.
امیر سرتیپ دوم مجتبی مصطفی زاده تصریح کرد: به ملت این نوید را می دهیم که سربازان در ارتش اسلام، برای برقراری امنیت پایدار، برای همه لحظات و در مقابل همه دشمنان آماده هستند و وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند.
امام جمعه آران و بیدگل نیز در این آئین با اشاره به توانمندی های به روز و قوی نظامی ارتش اظهار داشت: توان نظامی بالا موجب شده که حتی کشورهای مهاجم فکر حمله و تجاوز به خاک کشور را از سر بیرون کنند.
آیت الله سید محمد موسوی گفت: نیروی اتکا به خداوند، داشتن حامی مردمی قوی و حرکت در مسیر ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا رمز اقتدار نیروهای مسلح به ویژه نیروی زمینی ارتش است.
در این مراسم، یگان‌های ارتش به صورت هماهنگ با یکدیگر رژه رفته و توانمندی ‌های ارتش جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
نمایش بخشی از تجهیزات نظامی، موشک‌ های زمین به زمین و فعالیت‌ های پدافند هوایی گروه 840 موشکی شهید کبریایی از دیگر برنامه‌ های رژه نیروی زمینی ارتش در آران و بیدگل بود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7472/7408 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.