سید عباس شریعتمداری عصر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی، احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ، حفرچاه، افزایش ظرفیت آبرسانی، عملیات دیوارکشی، احداث حوضچه و تعویض شیرآلات و تامین آب شیرین است.
وی گفت: هزینه اجرای این طرح ها بالغ بر41 میلیارد ریال از محل اعتبارهای عمرانی و داخلی شرکت آبفا است.
مدیر اداره آب و فاضلاب اردستان افزود: احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی جدید زواره، اجرای تاسیسات و خطوط انتقال آن و احداث، تجهیز و بهره برداری ایستگاه پمپاژ کمکی شماره 1 اردستان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال نیز اجرا شده است.
شریعتمداری گفت: تامین آب شیرین روستای تلک آباد با لوله گذاری 4 کیلومتر و توسعه لوله گذاری آب شیرین شهرهای اردستان و زواره به طول 2 کیلومتر و حفر چاه جدید زواره با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از دیگر طرح های اجرا شده است.
وی هم چنین از تعویض 150 فقره انشعاب و تجهیز ایستگاه پمپاژ کمکی شماره 2 اردستان و ادامه طرح آبرسانی به شهرک امام حسن (ع) و پلاک 209 و فاز 3 مسکن مهر مهاباد با اعتبار 11 میلیارد ریال خبر داد.
مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: راه اندازی سیستم 122 رسیدگی حوادث و راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری 1522و شبکه بی سیم بین اداره ها از دیگر طرح های اجرا شده است.
شریعتمداری افزود: انشعاب های تحت پوشش 13 هزار و 800 فقره و جمعیت تحت پوشش 38 هزار نفر و شستشوی شبکه فاضلاب در اردستان 25 و نیم کیلومتر است.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.