حسن ماسوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهانبه جزئیات ورود این قطار گردشگری به اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: قطار گردشگری هزار و یک شب با همکاری شرکت بین المللی جهانگردی آزادی (آتیو) امروز بعد از ظهر به اصفهان می‌رسد.

وی تعداد گردشگران خارجی این قطار را 47 نفر برشمرد و افزود: مسافران این قطار از کشورهای آلمان، سوئیس، روسیه، مکزیک، ترکیه، فنلاند و دانمارک به منظور بازدید از اماکن و ابنیه تاریخی و مراکز گردشگری شهرهای ایران به کشور سفر کردند.

مدیرکل راه آهن اصفهان ادامه داد: قطار گردشگری هزار و یک شب نوزدهمین قطاری است که به اصفهان می‌آید و گردشگران خارجی از آثار تاریخی این شهر بازدید می‌کنند.

وی گفت: این قطار گردشگری که روز گذشته از آثار تاریخی استان یزد دیدن کرده است، ساعت 19:18 دقیقه امروز سه شنبه وارد اصفهان می‌شود.

ماسوری بیان کرد: گردشگران خارجی این قطار به مدت 2 روز در اصفهان مستقر هستند و از آثار تاریخی این شهر دیدن می‌کنند سپس اصفهان را به سمت شیراز که مقصد نهایی آن‌ها است ترک می‌کنند.

به گزارش تسنیم، مقصد نهایی قطار گردشگری هزار و یک شب استان فارس است و پس از بازدید از آثار تاریخی شیراز، این شهر را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620831
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.