محسن مومنی در گفت‌‏وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: این محموله خوراکی  شامل 8 هزار قوطی کنسرو از جمله دو هزار و 232 بسته عدس، دو هزار و 232 بسته لپه، دو هزار و 232 بسته لوبیا قرمز و هزار و 116 بسته لوبیا چیتی است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اصفهان آمادگی ارسال محموله‌‏های غذایی به دیگر استان‏های درگیر سیل را دارد، افزود: در صورت نیاز به اعزام نیروهای عملیاتی و گروه‌‏های امدادی به آذربایجان، هلال احمر اصفهان آمادگی کامل را در این زمینه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای اعزام تجهیزات امدادی از اصفهان هنوز هیچ درخواستی اعلام نشده است اما در این صورت هم هلال احمر اصفهان آماده خدمت رسانی به هموطنان آذری است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان اصفهان دارای 44 پایگاه مجهز امدادو نجات است که بیش از هزار نیروی آموزش دیده در آنها به صورت گردشی فعالیت می‌‏کنند و آماده امدادرسانی در هر گونه حادثه در مناطق مختلف استان هستند.

به گزارش تسنیم بارش‏‌های شدیدی که جمعه 25 فروردین در مناطق شمال و شمال غربی کشور به وقوع پیوست، سبب بروز سیلاب و خسارت‌‏های جانی و مالی زیادی در آذربایجان غربی و استان‏‌های اطراف شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619179
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.