اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه هدف تمام نیروهای انقلابی حفظ نظام اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: نظام ما نظامی انقلابی و اسلامی است و برای حفظ آن هم مردم و هم افرادی که نظارت بر انتخابات شوراها را برعهده دارند باید دقت لازم را داشته تا به فرد شایسته و اهل انقلاب رای دهند، همچنین مردم نیز افراد مومن و متدین و به ویژه پاکدست را انتخاب کرده تا شوراهایی پویا روی کار بیایند.

وی به وظایف نیروهای انقلابی در انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند، بایستی زمینه شرکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم، از این رو با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب و وجود دشمنی‌ها در داخل و خارج از ایران وظیفه نیروهای انقلابی مضاعف می‌شود.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس به اخبار مجلس اشاره کرد و افزود: هفته گذشته حدود 2 ساعت جلسه غیرعلنی با حضور رئیس مجلس و نمایندگان در مجلس برگزار شد که 22 سر فصل از مشکلات و چالش‌هایی که در کشور با آن روبه‌رو هستیم توسط رئیس مجلس احصاء و با نمایندگان در میان گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این جلسه قرار شد مجلس یک رویکرد جدید را با توجه به شعاری که مقام معظم رهبری امسال اعلام کردند، داشته باشد و از آن روال روزمرگی تصویب قوانین و نظارتی که مجلس‌های گذشته داشتند، خارج شویم.

ترکی گفت: همچنین قرار شد در جلسه آینده با نمایندگان مجلس حدود 8 مشکل و چالش کشوری را رفع کنیم و جلسه مشترکی را با مسئولان ذیربط برگزاری کنیم.

وی به مشکلات و بحران آب در کشور اشاره و بیان کرد: در جلسه غیرعلنی مجلس نخستین مشکل در مجلس توسط رئیس مجلس بیکاری و اشتغال و بحران آب مطرح شد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس اضافه کرد: باید به بحث آب به عنوان یک مسئله کلان ملی و کشوری نه به عنوان منطقه‌ای و استانی نگاه کنیم و اگر ما به عنوان یک دیدگاه ملی به مشکلات به‌ویژه بحث بحران آب نگاه کنیم مشکلات آب در سراسر ایران به ویژه استان اصفهان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619143
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.