به گزارش ایرنا، مسعود مقدم ستوده عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علت انسداد خط راه آهن اصفهان - قم ، احداث پل زیرگذر بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل است که در این 24 ساعت، با قطعات پیش ساخته، پایه های این پل راه اندازی می شود.
وی مدت زمان تکمیل احداث این پل را سه ماه ارزیابی کرد و گفت: این طرح با همکاری راه آهن استان اصفهان و بخشداری مرکزی آران و بیدگل و با هزینه 14 میلیارد ریال در حال انجام است.
مقدم با بیان این که احداث این پل و آسفالت جاده بخش مرکزی باعث سهولت در رفت و آمد مردم این بخش به مرکز شهرستان و کاهش بسیاری از خطرات جانی و مالی شهروندان می شود تصریح کرد: با اجرای این طرح طول مسیر رفت و آمد مردم بخش مرکزی به مرکز شهرستان نیز حدود 22 کیلومتر کاهش می یابد.
وی هم چنین از بهره برداری از بلوار اتصالی روستای محمدآباد - یزدل بخش مرکزی خبر داد و گفت: طول این بلوار 1700 متر است که با اعتبار 4 میلیارد و 300 میلیون ریال و با همکاری بخشداری مرکزی، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای محمدآباد و یزدل، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
بخشدار مرکزی هزینه آسفالت این بلوار را 3 میلیارد و 800 میلیون ریال و هزینه جدول گذاری را 500 میلیون ریال اعلام کرد.
بخش مرکزی آران و بیدگل با دو شهر و سه روستا بیش از 22 هزار نفر جمعیت دارد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.