به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی بعد از ظهر امروز در جمع سربازان ارتش ضمن اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه یکی از استثنایی‌ترین دیدارها، دیدار با طلاب حوزه‌های علمیه و سربازان ارتش و سپاه است، اظهار داشت: ملاقات با شما تجدید خاطرات دفاع مقدس است که روزهای مهمی بود و جوانان کشور قدرت و روحیه خود را به همگان نشان دادند.

امام جمعه کاشان پاکی، اخلاص و طهارت رزمندگان اسلام را دلیل پیروزی آن‌ها دانست که پروردگار به آن‌ها اعطا کرده بود و افزود: علیرغم اینکه در زمان دفاع مقدس قدرت‌های غرب و شرق و کشورهای به ظاهر مسلمان از صدام دفاع می‌کردند و مجهز به پیشرفته ترین سلاح های آن زمان بودند و احتمال پیروزی نبود، اما تقدیر الهی چیز دیگری بود.

نمازی با بیان اینکه پیروزی دفاع مقدس در ظاهر رویا بود، بیان داشت: خداوند به سربازان اسلام وعده نصرت داده و اگر انسان در مسیر بندگی حق قدم بردارد خداوند نیز همواره او را یاری می کند و به پیروزی می‌رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خداوند به دلیل نیت، فکر و ذهن جوانان در جنگ دفاع مقدس و صادقانه عمل کردنشان و اینکه آن‌ها به فکر جان و مال و خانواده نبودند و تنها هدفشان پیروزی اسلام بود، شکست را بر دشمنان و نصرت خود را بر ما نازل کرد.

عضو جامعه مدرسین قم نیرو و انرژی که ایمان برای انسان‌ها ایجاد می‌کند بی‌بدیل خواند و مطرح کرد: ایمان تنها نیرویی است که وقتی تمام قدرت‌ها از کار می‌افتد قدرت خود را نشان می‌دهد و تمام عملیاتی که رزمندگان اسلام در جنگ انجام دادند معجزه بود که با خدا باوری و اعتقاد به خدا تحقق پیدا کرد.

نمازی ضمن اشاره به سخن رهبر آمریکای لاتین مبنی بر اینکه خدای شما در جنگ دفاع مقدس کار خود را کرد ادامه داد: رهبر امریکای لاتین که کمونیسم نیز بود در دیدار با آقای ولایتی گفته بود که رزمندگان شما فرمولی را اجرا کردند که در محاسبات نظامی وجود ندارد.

وی ابراز کرد: دفاع مقدس انسان‌هایی بزرگ تربیت کرد که  امروز الگوهایی آسمانی برای جوانان هستند که نتیجه ایمان به خدا و باورهای قلبی آن‌ها بود که تجربه‌ای عملی برای ما است و مهمترین سلاح آنها ایمان، خداباوری و اعتقاد به خداوند است که تجربه کردیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ارتش و سپاه اگر معرفتشان زیاد شود دیگر ترس و خوف از دشمنان برایشان معنایی ندارد و در مقابل جهان ایستادگی می‌کنند و همچنین نیروهای مسلح ما نیرو و قدرت ایمان را تجربه کرده‌اند و باید برکات دفاع مقدس به نسل‌های جوان انتقال داده شود.

نمازی رهبری ایران را محبوبترین و مقتدرترین رهبری جهان دانست و افزود: این اقتدار از ایمان است و امروز رهبری با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاده و پیامش به مردم نیز این است که ایستادگی کنند.

امام جمعه کاشان اظهار داشت: خوشبختانه جوانان و سربازان امرور تحت فرمان طاغوت و شاه نیستند، بلکه تحت فرمان یک عالم فقیه و مجاهد و فرزند رسول الله هستند که این بالاترین افتخار است و همچنین در این دوران اندک عمر و زندگی چه خوب است که انسان برای دفاع از اسلام فعالیت کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.