به گزارش ایرنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از دکتر محسن مومنی اضافه کرد: بنابر اعلام نیاز و هماهنگی با سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و برای خدمت ‌رسانی به سیل زدگان استان آذربایجان غربی، نخستین محموله کمک های این جمعیت مشتمل بر هشت هزار قوطی کنسرو لوبیا، 2 هزار و 232 بسته عدس درشت، 2 هزار و 232 بسته لپه، 2 هزار و 232 بسته لوبیا قرمز و یک هزار و 116 بسته لوبیا چیتی توسط این مجموعه به منطقه سیل زده آذربایجان غربی ارسال شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در صورت نیاز آماده ارسال کمک های امدادی به سایر مناطق سیل زده هستیم، خاطرنشان کرد: این جمعیت آمادگی اعزام نیروی عملیاتی به این مناطق را نیز دارد.
پیش تر نیز در پی وقوع زلزله در استان خراسان رضوی، جمعیت هلال احمر استان اصفهان محموله هایی مختلف شامل اقلام خوراکی به این استان ارسال کرد.
بارش باران های فصلی روز پنجشنبه هفته قبل در جنوب و مرکز آذربایجان غربی آغاز و تداوم این بارش ها همراه با ذوب شدن برف ها در ارتفاعات استان، موجب جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها شد.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.