به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، غلامرضا ناخدا امینی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان اصفهان اظهار داشت: در مسابقات اینچوان 57 مدال داشتیم و یک ششم بازی‌های آسیایی توسط فدراسیون قایقرانی گرفته شده، نقره اینچوان قایقرانی توسط طالبی تقصیر ورزشکار نبود بلکه مقصر اصلی کسانی بودند که در آن زمان دست به تغییرات در فدراسیون زدند.

وی افزود: 9 مدال از 10 استان کشور در مسابقات آسیایی داشتیم اما متأسفانه جایگاه استان اصفهان آن‌طور که باید نیست، از مدیرکل خواهشمندیم تا با رئیس کمیته المپیک تماسی داشته باشند و در ارتباط با این مسئله صحبتی را صورت دهند، جایگاه اصفهان باید بیش از این‌ها باشد.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به جایگاه اسلالوم خاطرنشان کرد: جایگاه اسلالوم از کوهرنگ شروع می‌شود و به اصفهان ختم می‌شود، این در حالی است که دیگر کشورها برای آن پیست درست می‌کند، حتی برای کاناپولو برای در اختیار گذاشتن استخر هم ما مشکلات بسیاری داریم.

وی با بیان اینکه ما تفرقه‌ای در فدراسیون نداریم، تصریح کرد: زاینده‌رود در سال در اصفهان 3 ماه آب دارد اما آنجاهایی که در این رودخانه در طول سال آب جریان دارد هم ما کاری نمی‌کنیم، باید عرض کنم در لیگ کاناپولو، اصفهانی‌ها هر 2 نماینده آقایان و بانوان انصراف دادند در حالی که اعضای اصلی لیگ ما را اصفهانی‌ها تشکیل می‌دهند.

ناخدا امینی بیان کرد: 29 استان داریم در حالی که اصفهان 15 به پایین است ولی جایگاه اصفهان اینجا نیست، من مجبور بودم واقعیت‌ها را بگویم، ما در بحث استخرها مشکلات قانونی داریم که استخرها را در اختیار هیئت‌ها قرار دهیم اما بسیاری از مدیران کل این نقض قانون را به جان خریدند تا هیئت به پیشرفت برسد.

وی گفت: قرار است 2019 مسابقات آسیا در ایران برگزار می‌شود، از ما درخواست شد که این میزبانی به اصفهان داده شود در حالی که اصفهان حتی در لیگ کاناپولو باشگاهی ندارد و بازیکنانش استخر برای تمرین ندارند، من عاشق فدراسیون قایقرانی هستیم ولی آویزان آن نیستم به این دلیل که می‌دانم افرادی قابل، عاشق و دوست دار قایقرانی در فدراسیون حضور دارند.

رئیس فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: در بحث تجهیزات هر کمکی که بتوانیم به اصفهان می‌کنیم، در بخش اسلالوم قایق آن در کشور در حال تولید است و هر زمان آمادگی داشتید ما آن را در اختیار اصفهان قرار می‌دهیم.

به گزارش تسنیم در پایان مجمع انتخابات هیئت قایقرانی استان اصفهان از قهرمانان این هیئت در سال 95 در مسابقات داخلی و بین‌المللی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618314
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.