به گزارش ایرنا، پردیس سینمائی چهارباغ مجهز به سامانه اطفای حریق خودکار، نمازخانه، کتابخانه و کتابفروشی و دیگر امکانات سینماهای جدید است.
این سینما پیش از این فقط دارای یک سالن به ظرفیت 460 نفر بوده است که دربازسازی به شکل پردیس سینمایی با چهار سالن مجزا شده است.
سالن اصلی سینما 430 نفر ظرفیت دارد و این پردیس سینمایی دارای دو سالن 130 و 140 نفره و یک سالن 80 نفره نیز هست که هرکدام از این سالن‌های سینمایی دارای نام‌هایی برگرفته از پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و به اسم‌های نقش جهان، چهارسو، شیخ بهایی و عالی قاپو نامگذاری شده است.
این پردیس سینمائی چهار باغ در بازه زمانی پنج ماهه بازسازی شد و بیشترین زمان (60 روز) صرف مقاوم‌سازی بنا شده است که از مهم‌ترین بخش کار بازسازی سینماها محسوب می‌شود.
بازسازی، استحکام بخشی و مقاوم سازی سازه‌های پردیس سینمایی «چهار باغ» اصفهان به اتمام رسیده و 26 فروردین، به مجموعه سینمایی حوزه هنری در سطح کشور متصل می‌شود.
در این پروژه حدود سه و نیم میلیارد تومان هزینه شده است که 500 میلیون تومان آن از طرف شهرداری اصفهان و مابقی توسط حوزه هنری و موسسه سینمایی بهمن سبز تامین شده است و تجهیزات نمایش آن نیز توسط سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر تامین اعتبار شده است.
7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.