حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه طی ماه‌‌های اخیر با تشکیل و شروع به کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی انسجام خوبی میان دل سوختگان نظام و انقلاب و رهبری به وجود آمده است، اظهار داشت: با جلسات متعددی که در سراسر کشور برگزار شده است این اتحاد و انسجام هرروز محکم و منسجم‌تر می‌شود.

وی به وظایف نیروهای انقلابی در انتخابات پیش رو اشاره و خاطرنشان کرد: تا حدودی نیروهای انقلابی در این دوره از انتخابات اتحاد و انسجام خوبی را به دست آورده‌اند، در حال حاضر نیروهای انقلابی وظیفه دارند وحدت و انسجام خود را تقویت کنند و با اتحاد و انسجام سبب پیروزی مدنظر خود شوند.

عضو فراکسیون ولایت مجلس اضافه کرد: اگر در انتخابات تفرقه به وجود بیاید و ورود برخی از افراد سبب به‌هم خوردن انسجام و اتحاد بشود شاهد اتفاقات ناشایست در کشور خواهیم بود، در صورتی که مدیریت و برنامه ریزی‌های لازم صورت بگیرد حضور برخی از افراد نمی‌تواند وحدت و انسجام را از بین ببرد.

وی اظهار داشت: در صورتی که 5 نفری که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر روی آن‌ها به اجماع رسیده به تصمیمات جبهه عمل کنند می‌توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم، اما اگر تفرقه ایجاد شود دیگران از این تفرقه سوء استفاده می‌کنند.

موسوی لارگانی با اشاره به لزوم جلوگیری از ایجاد فضای دو قطبی در انتخابات افزود: اگر نیروهای مختلف که دلسوز نظام هستند به برنامه ریزی‌های صورت گرفته پایبند باشند و همه تحت فرمان رهبر معظم انقلاب و به دنبال ایجاد انسجام و یکپارچگی و وحدت در کشور و انتخابات باشند و از داوطلبان مورد تایید حمایت کنند، رئیس جمهوری که دلسوز نظام، مطیع رهبر و ولی امر مسلمین بوده و به نیازهای کشور و مردم پاسخ می‌دهد، روی کار خواهد آمد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617636
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.