به گزارش ایرنا، زلاتکو کرانچار شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری افزود: بازی سنگینی بود و همانطور که قبلا گفتم، بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم.
وی با بیان اینکه این پیروزی برای ما شیرین بود اظهار کرد: در این دیدار تیم ما مسلط بر بازی بود و تواستیم قدرت خود را به حریف تحمیل کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در این بازی موقعیت های شوت زنی زیادی داشتیم ولی گل نشد اما در دقایق پایانی نیمه اول به گل رسیدیم.
وی افزود: در نیمه دوم انتظار داشتیم حریف دست به تغییرات بزند و همین اتفاق افتاد و توانستیم آنها را مهار کنیم.
کرانچار گفت: گسترش فولاد حملات خود را بیشتر کرد چون برای مساوی آمده بود و بازیکنان ما توانستند حملات آنها را خنثی و مهار کنند و بازی را کنترل کنند.
وی با تمجید از عملکرد دروازه بان تیمش گفت: ' لی اولیرا ' توانست خوب ظهار شود و فرصت های گلزنی حریف را خنثی کند.
کرانچار در مورد عدم هماهنگی و تمرکز در میانه و خط حمله تیم سپاهان هم گفت: در این زمینه باید با بازیکنان صحبت و در تمرینات بیشتر کارکنیم.
وی گفت: بعد از این بازی به فکر بازی با صبای قم هستم و دیدارهای آینده را باید به خوبی پشت سر بگذاریم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از تک تک هواداران سپاهان قدردانی کرد و افزود: باید با ارائه بازی تماشاگر پسند و کسب پیروزی هواداران سپاهان را خوشحال کنیم .
تیم فوتبال سپاهان عصر جمعه در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم گسترش فولاد تبریز به پیروزی رسید و با قرار گرفتن در رده چهارم این رقابت ها مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند.
پ.8114/7150 / 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** دریافت کننده: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.