به گزارش ایرنا، ‌آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نمازجمعه این هفته کاشان افزود: تخریب و تهمت از سوی همه در انتخابات فعل حرامی است که کاندیداها و هواداران از نظر فقهی و قانونی حق چنین کاری ندارند.
وی انتخابات را مبتنی بر سه عنصر فعل، قانون و اخلاق انتخاباتی برشمرد و گفت: در انتخابات برخی اصول واجب، حرام و مستحباتی مطرح است که باید همه به آن توجه داشته باشند.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت ماه آینده برگزار می شود.
وی با اشاره به در پیش رو بودن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و تبریک آن به رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح و مردم بیان کرد: بر اساس اصل 123 قانون اساسی وظیفه ارتش پاسداری از اسلام، تمامیت ارزی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده خبرگان رهبری ادامه داد:ارتش در کشور ما امتیاز بزرگی نسبت به ارتش سایر کشورها دارد و آن داشتن عنصر ایمان و همچنین تبعیت از ولایت است که این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار هفته گذشته جمعی از مسئولان کشور با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان بر سبک زندگی اسلامی تاکید داشتند و اینکه جامعه ایران باید منطبق بر آموزه های قرآنی باشد.
امام جمعه کاشان در پایان به سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: روز گذشته 140 واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن با همکاری سایر سازمان ها از جمله شهرداری و فرمانداری کاشان تحویل نیازمندان شد که بسیار کار پسندیده ای بود.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.