به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی ظهر امروز در جمع مردم اصفهان  اظهار داشت: باید ببینیم دشمن در فضای فعلی کشور در 3 حوزه مردم، نخبگان و مسئولان چه طراحی‌ها و برنامه‌هایی را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن در حوزه مردم افزود: خوشبین‌سازی مردم نسبت به دشمن اصلی، حساسیت‌زدایی افکار عمومی نسبت به دشمن، بازتعریف معادله جدید و جابجایی دوست و دشمن، ایجاد محاسبات اشتباهی میان مردم و دشمن تراشی و ایجاد بدبینی نسبت به مسئولان و نیروهای انقلاب از جمله برنامه‌های دشمن است.

وزیر سابق اطلاعات پیرامون اقدامات دشمن در حوزه نخبگان تصریح کرد: تغییر نظام فکری نخبگان و افراد تاثیرگذار نیز از جمله این موارد به شمار می‌رود. بعد از فتنه 88 سیا یک تجزیه و تحلیلی در این رابطه کرده و گفته بود از اوایل انقلاب یک اشتباهی کردیم و آن سرمایه‌گذاری تنها در فضای دانشگاه‌ها بود باید بخش عمده را در فضای حوزه نیز انجام دهیم. انگلیسی‌ها سابقه کهن در این راستا دارند.

وی با بیان اینکه تضعیف مبانی گفت‌وگو انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات دشمن در حوزه نخبگان است، خاطرنشان کرد: کلمه استکبار که جزو گفتمان انقلاب اسلامی بوده در این 3 سال خلیی کم شنیده شده ولی کلماتی همچون آمریکا و قدرت‌های بزرگ جهانی بارها شنیده شده است.

مصلحی با اشاره به بازتعریف جدید و غیر اصلی و غیر منطبق با اندیشه امام راحل(ره) و انقلاب به عنوان دیگر اقدامات دشمن در این حوزه بیان کرد: ایجاد اشتباهات محاسباتی میان نخبگان نیز از دیگر اقدامات دشمن در حوزه نخبگان بوده است.

این خبر بروزرسانی می‌شود...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615467
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.