به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رضا عباسی اظهار کرد: سه هزار و 100 ماموریت امدادرسانی فوریت‌های پزشکی سال گذشته در شرق استان اصفهان انجام شد که از این تعداد 2 هزار و 90 مورد ماموریت غیرتصادفی و یک هزار و 10 مورد تصادفی بوده است.
وی افزود: در این ماموریت‌ها 2 هزار و 430 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد، 872 نفر مصدومان حوادث رانندگی بودند.
مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌ بیمارستانی شهرستان نایین تصریح کرد: در سال گذشته، 291 حادثه تصادف موتورسیکلت در شهرستان نایین رخ داد که این تعداد در مقایسه با سال قبل با افزایش 10.6 درصدی مواجه بود.
عباسی با بیان اینکه در مدت مذکور 393 بیمار قلبی و 135 بیمار تنفسی از خدمات فوریت‌های پزشکی نایین بهره مند شدند، گفت: این شهرستان در سال گذشته 38 حادثه ویژه را شاهد بود که 27 مورد از آنها، حوادث رانندگی بوده است؛ در مجموع این ماموریت‌ها 180 نفر به بیمارستان منتقل شدند.
وی اظهار کرد: در این مدت، 187 نفر در نایین تحت آموزش‌های طرح بها قرار گرفتند و آموزش تخصصی ویژه پرسنل فوریت‌های پزشکی نیز در 13 عنوان برگزار شد.
مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان نایین با اشاره به اختصاص 3 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر 315 به اورژانس این شهرستان در سال 95، گفت: فوریت‌های پزشکی نایین با برخورداری از 6 پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان خور و 43 نفر پرسنل به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به شهروندان است.
شهرستان نایین با جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفرجمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت7136/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.