به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، هفت مورد ساخت آلاچیق، محوطه سازی، حصار کشی، احداث پل، درخت کاری در بسترفعال و تصرف حریم رودخانه و نهرعمومی واقع در باغبهادران منطقه چم تقی روز گذشته (دوشنبه 20 فروردین ماه) تخریب و آزادسازی شد.
بر پایه این گزارش این هفت متصرف و متخلف با توجه به اخطارهای مکرر به منظور آزادسازی و رفع تصرف و اعاده به وضع سابق هیچ اقدامی انجام ندادند و براساس شکایت تبصره 4 قانون دو توزیع عادلانه آب و درخواست های مکرر کشاورزان برای آزادسازی و مزاحمت این ویلاها و تصرفات در منطقه به دادگاه ارائه شد.
همچنین احکام مربوط به خلع ید اخذ و پس از هماهنگی با یگان انتظامی و یگان عملیات اجرایی شرکت آب منطقه ای نسبت به اجرای حکم و قلع و قمع کامل محوطه سازی ویلا ها و تصرفات اقدام شد.
شهر باغبهادران از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن نزدیک به 10 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
این خطه به سبب همجواری با زاینده رود ، وجود باغ های میوه و روستاهای واقع در امتداد کرانه های ا رودخانه یکی از نقاط گردشگری طبیعی استان اصفهان به شمار می رود.
ت/7135 / 6022 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون – انتشاردهنده: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.