به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نخستین مجموعه اختصاصی جانبازان و معلولان استان اصفهان ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان، رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان و مدیر عامل ورزش شهرداری اصفهان افتتاح شد.

این مجموعه که با نام شهید حجت‌الاسلام میثمی نام گذاری شده است با مساحت 5600 متر مربع احداث شده و دسترسی آن برای جانبازان و معلولان با ویلچر امکان‌پذیر است.

در این مجموعه سالن اختصاصی چند منظوره، سالن اختصاصی تیراندازی و تمام امکانات لازم برای سهولت ورزشکاران جانباز و معلول ایجاد شده است.

امیدواریم با افتتاح این مجموعه ورزشکاران اصفهانی نقش پررنگی در مسابقات پارالمپیک 2020 ایفا کنند

محمدرضا آقا بابا گلیان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان در حاشیه افتتاح این مجموعه اظهار داشت: داشتن یک ورزشگاه اختصاصی دغدغه اصلی ورزشکاران جانباز و معلول بود که با توجه به اهداف و برنامه‌های فدراسیون داشتن یک زیرساخت مناسب برای جانبازان و معلولان تاکید شده بود. 

وی تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح این مجموعه ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی، نقش پر رنگی در مسابقات پارالمپیک 2020 ایفا کنند. این مجموعه از استاندارهای بین‌المللی برخوردار است و تمام دسترسی‌ها این مجموعه با دو رختکن مجزا، حمام و سرویس‌های بهداشتی، اتاق داوران، اتاق پزشک و سالن‌های تیراندازی و بوچیا با ویلچر قابل دسترسی است.

رئیس هیئت جانبازان و معولان استان اصفهان اظهار داشت: با تفاهمی که میان شهرداری اصفهان و فدراسیون جانبازان و معلولان استان اصفهان ایجاد شده است سومین دوره مسابقات جانبازان و معلولان شهرهای خواهر خوانده اصفهان، به میزبانی اصفهان انجام خواهد شد.

بایستی مهمانان خارجی از چنین مجموعه‌هایی بازدید کنند

محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که اولین مجموعه ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است و شهروندان معلول از این امکانات استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: از این که نام این مجموعه با نام یک شهید نام‌گذاری شده است، افتخار می‌کنیم. این مجموعه پس از مجموعه ورزشی در شهر تهران دومین مجموعه اختصاصی است و بایستی مهمانان خارجی از این مجموعه‌ها دیدن کنند و این که نگاه شهروندی باعث ساخت چنین مجموعه‌هایی شده است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: اگر با کمک خیران و ارگان‌های دیگر این مجموعه با اضافه شدن قسمت آب درمانی و خوابگاه تکمیل شود این مجموعه به یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های تخصصی جانبازان و معلولان در کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612175
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.