به گزارش ایرنا، علیرضا چله دوان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هیات بازرسی با هدف حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و قانونی جریان انتخابات تشکیل شده و آماده دریافت گزارش‌ ها، انتقاد ها و پیشنهاد های مردم است.
وی خاطرنشان کرد: اعضای هیات بازرسی شهرستان کاشان سه نفر هستند که حکم های آنان از طریق رئیس هیات بازرسی استان ابلاغ و فعالیت خود را در فرمانداری کاشان آغاز کرده اند.
وی با بیان اینکه هیات های بازرسی انتخابات، وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات را برعهده دارند، افزود: در تمام شبعه های اخذ رای، نمایندگان هیات های بازرسی حضوری فعال خواهند داشت و روند انتخابات را بررسی می کنند.
چله دوان تصریح کرد: کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح نیز از دیگر وظایف مهم هیات های بازرسی محسوب می شود.
وی گفت: هم چنین دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات شهرستان کاشان در فرمانداری مستقر است و آماده دریافت گزارش ها، انتقادات و پیشنهادهای مردمی است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطور همزمان 29 اردیبهشت امسال در کشور برگزار می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.