به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 3 نمایشگاه تخصصی و متفاوت خودرو به همت هیئت اتومبیل‌رانی و موتوسواری استان اصفهان و با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی از 20 تا 25 فروردین در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در 3 بخش نمایشگاه خودروهای آفرود، نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای، نمایشگاه خودرو کلاسیک و با هدف فرهنگ سازی استفاده صحیح از موتور سیکلت و خودرو و آشنایی عموم مردم با رشته‌های مختلف ورزشی این حوزه برپا می‌شود.

در این نمایشگاه تعداد 60 دستگاه خودرو کلاسیک در سالن کلاسیک، تعداد 40 دستگاه خودرو آفرود و دو دیفرنسیل در سالن آفرود تعداد 70 دستگاه خودروهای مسابقه‌ای در سالن خودروهای مسابقه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین تعداد 40 دستگاه موتور سیکلت‌های ورزشی سنگین ریس و استیریت و تریل و تریال و کراس در سالن مخصوص موتور سیکلت در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

قهرمانان اتومبیل‌رانی کشور از جمله زهرا پیکانپور خودرو مسابقه‌ و کاپ‌های قهرمانی خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده و سئوالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهند.

علاقه مندان می‌توانند از امروز تا 25 فروردین در ساعات 15 تا 22 از این نمایشگاه دیدن به عمل آورند.

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609579
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.