به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیروالا معدنچی پس از پیروزی در مرحله دوبل مقابل تیم‌ملی ویتنام اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود اما خوشبختانه توانستیم روسفید از این دیدار خارج شویم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی پیرامون بازی‌های فردا تیم‎ملی گفت: دیدارهای فردا را انجام خواهیم داد اما این بازی‌ها تشریفات خواهند بود چراکه ما اکنون سه بر صفر از ویتنام پیش هستیم اما بازهم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا دو دیدار فردا را هم پیروز باشیم تا ویتنام را قاطعانه شکست دهیم.

تنیسور تیم‌ملی درباره مصدومیت تنیسور تیم‌ملی ویتنام در روز گذشته و تاثیر آن بر پیروزی ایران گفت: در بازی دوبل امروز خیلی تاثیر نداشت و از ابتدای مسابقات نفرات دوبل تنیسورهای دیگری بودند اما بازی دیروز نداف، رقابت نزدیکی بود اما در بازی تنیس هم چنین اتفاقاتی پیش میاید ولی تیم ما قوی بود و در هر صورت نداف بازی را پیروز بود.

معدنچی درباره آینده تیم‌ملی نیز گفت: برنامه‌ریزی های خوبی را انجام داده‌ایم و سال آینده گروه سختی را خواهیم داشت اما فکر می‌کنم بتوانیم به گروه 1 مسابقات دیویس کاپ صعود کنیم.

وی در پایان درباره حضور تماشاگران اصفهانی گفت: حضور تماشاگران بسیار خوب بود و جانانه تشویقمان کردند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608824
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.