به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سهیلا جلودارزاده ظهر امروز در همایش "هم اندیشی نخبگان دارالولایة راوند کاشان" ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز اظهار داشت: تولید و اشتغال و کارآفرینی موارد مهم در کشور است و کمیسیون حمایت از تولید ملی و اصل 44 کار خود را از روز سه شنبه آغاز می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: همیشه با مشکل عدم وجود ایده و برنامه‌های مناسب در حوزه‌های مختلف مواجه بودیم و امید است سال آینده با برنامه‌ریزی عمل کنیم.

جلودارزاده ضمن اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور خاطرنشان کرد: حل مشکلات اقتصادی روحیه جهادی می‌طلبد زیرا موج بیکاری به کشور حمله کرده است و این موج دلایل مختلفی دارد.

وی تصریح کرد: طبق آمار 8.5 میلیون بیکار در کشور وجود دارد که در صورت بسیج تمامی ارگان‌ها می‌توان سالانه 2 میلیون شغل ایجاد کرد و تحقق چشم انداز 1404 نیز نیازمند بروز یک نهضت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح یک فوریتی در مجلس شورای اسلامی و پیشنهادشده از طرف دولت به تصویب رسید اما رئیس مجلس این طرح را بدون اذن رهبری عنوان کرد و به همین جهت بیش از 150 نماینده در این مورد جهت اذن اجرای این طرح به رهبری نامه نوشتند.

جلودارزاده ضمن تشریح این طرح بیان کرد: در این طرح در صورت تصویب مبلغ 1.5 میلیارد دلار در اختیار توسعه و پیشرفت روستایی خصوصا روستاهای مولد قرار گرفته شود و بخشی از عدالت اجتماعی نیز با تصویب این طرح محقق می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605478
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.