حسین میرزائیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شهر بادرود یکی از مقصدهای مسافران نوروزی به شمار می ‌رود که با وجود جاذبه‌ های گردشگری فراوان، همه ‌ساله پذیرای مسافران نوروزی است.
رئیس شورای شهر بادرود افزود: منطقه زیارتی بادرود با وجود امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) در طول سال پذیرای زائران است و در ایام نوروز امسال نیز به ‌صورت ویژه پذیرای مسافران نوروزی بود.
وی تصریح کرد: در نوروز امسال و در فاصله 28 اسفند گذشته تا پایان 13 فروردین ماه جاری نزدیک به 430 هزار مسافر نوروزی و گردشگر وارد شهر زیارتی بادرود شدند.
وی ادامه داد: در مدت تعطیلات نوروزی نزدیک به 100 هزار نفر از زائران و مسافران نوروزی در آستان مقدس آقا علی عباس (ع) ، 7 هزار نفر در مدرسه ها، 2 هزار و 500 نفر در خانه مسافر و هم چنین تعداد یک هزار و 500 نفر در کمپ متین ‌آباد اقامت کردند.
میرزائیان نبود هتل و اقامتگاه را از مشکلات موجود بادرود عنوان کرد و گفت: شهر بادرود به ‌عنوان چهارمین شهر زیارتی ایران که سالانه پذیرای 3 میلیون زائر و مسافر است از امکانات اولیه اقامتی بی ‌بهره است و آماده همکاری با سرمایه ‌گذاران جهت ساخت هتل و اقامتگاه در این شهر هستیم.
وی خاطرنشان کرد: تنها راه نجات اقتصادی بادرود توسعه بحث گردشگری است و این شهر با دارا بودن مکان های تاریخی و دیدنی و وجود امامزاده عظیم ‌الشان آقا علی عباس (ع) ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری دارد.
بادرود مرکز بخش امامزاده شهرستان نطنز با بیش از 25 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری نطنز و 155 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.