علیرضا غیور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد، 93 نفر مربوط به شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان و 428 نفر برای عضویت در شوراهای روستاهای بخش مرکزی و بخش زواره شهرستان اردستان بوده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردستان گفت: آمار ثبت نام کنندگان شامل 497 نفر مرد و 24 نفر زن است که 39 نفر در شهر اردستان، 28 نفر در شهر زواره و 26 نفر در مهاباد در حوزه شهری ثبت نام کرده اند که از این تعداد 7 نفر زن بوده اند.
فرماندار اردستان افزود: پیش بینی می شود تعداد حوزه های انتخابیه پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به 110 شعبه افزایش یابد.
وی هم چنین یادآور شد: در چند روز آینده با تشکیل هیات اجرایی کار رسیدگی به صلاحیت کاندیداها آغاز شده و پس از قطعی شدن تعداد داوطلبان دارای صلاحیت تعداد حوزه ها نیز قطعی خواهد شد.
غیور خاطرنشان کرد: تعداد حوزه های انتخابیه در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درشهرستان اردستان 104حوزه شامل 26 حوزه شهری و 78 روستایی است .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردستان با بیان این که نام نویسی از داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفند سال 95 شروع شده بود تصریح کرد: ثبت نام تا ساعت 24 ششم فروردین 96 ادامه داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
مرکز شهرستان اردستان در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.