سعید باقر پور عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از 28 اسفند 95 تا پایان 5 فروردین ماه جاری تعداد 47 هزار و 594 گردشگر نوروزی در مکان های اقامتی شامل مدرسه ها، زائرسرای امامزاده آقاعلی عباس (ع)، خانه مسافر ، کمپ متین آباد و چادر های هلال احمر و شخصی مستقر در آستان مقدس اقامت کرده اند.
رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر بادرود افزود: در این ایام 3 هزار و 732 تن از مسافران نوروزی در مدرسه ها، یک هزار و 200 تن در خانه مسافر و 712 تن در کمپ گردشگری متین آباد اسکان یافتند.
بخشدار بخش امامزاده نطنز گفت: در ایام تعطیلات نوروزی تعداد مسافران و زائران اسکان داده شده در امامزاده آقا علی عباس (ع) 41 هزار و 950 تن برآورد شده است که در سطح شهرستان نطنز بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.
باقرپور افزود: طی یک هفته اخیر 8 هزار گردشگر نوروزی از مکان ها و بناهای تاریخی بخش امامزاده از جمله سراموزه رهگشای، حمام نوقه، خانه محقق الدوله و آثار تاریخی خالدآباد و ده آباد دیدن کردند.
بادرود مرکز بخش امامزاده نطنز با بیش از 25 هزار نفر جمعیت در فلات مرکزی ایران و در فاصله 30 کیلومتری نطنز و 155 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430* خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.