احمدرضا ضیایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز یکشنبه ششم فروردین، آخرین فرصت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست که کار ثبت نام تا ساعت 24 شب ادامه می یابد.
وی اظهار کرد: اگر پس از ساعت 24 هنوز داوطلبانی در محل فرمانداری ها و بخشداری ها در نوبت ثبت نام قرار داشته باشند نیز کار نام نویسی آنها انجام می شود.
وی گفت: امروز حضور داوطلبان در فرمانداری ها و بخشداری های استان بسیار زیاد و چشمگیر بود.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: با وجود این استقبال زیاد همچنان از افراد متعهد، کاردان و متخصص می خواهیم برای نام نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدام کنند.
ضیایی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز ستاد انتخابات استان اصفهان مقرر شد که با توجه به پایان یافتن زمان ثبت نام انتخابات شوراها، در زمان حاضر نیازی به حضور داوطلبان در دفاتر پیشخوان دولت برای مدرک سوء پیشینه نیست و آنها می توانند فرم خود اظهاری را در محل فرمانداری ها و بخشداری ها تکمیل کنند.
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا از روز 30 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا ساعت 24 امروز یکشنبه ششم فروردین ادامه دارد.
329 هیات مرکزی در سطح مراکز شهرستانی و یکهزار و 58 هیات نیز در مراکز بخش ها کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور را برعهده دارند.
شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان در زمان حاضر بیش از سه هزار عضو دارند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.